luni, 5 iulie 2010

Cezara Stanca


Dansează cu mine

Dansează cu mine
Dansează cu mine,dansează,
Pașii îi știm,îi știm pe dinafară,
Strânge-mă-n brațe,strânge-mă tare,
Pănă mă doare.Vreau să mă doară.
Zdrobește-mi așteptările de pieptul tău,
Să mă preling lichidă în amiază
În palmele tale pe mijlocul meu,
Dansează cu mine.Dansează.
Dezbracă-mă de gândurile toate,
Exfoliază-mi din iris orice privire
Și dezlipește-mi sentimentele de trup
Ca pe un rod care-i prea greu
Pentru un ram atât de subțire,
Descheie-mi iubirea de la gât,
Ca pe un nasture ce aiurează,
Dansează cu mine,dansează.
Dă-mi jos ruginita rotulă ce vânt
Îmi răstoarnă spre glezne
Și-nfipți pe jumătate în pământ,
Dansează cu mine prin bezne.
Dezbracă-mă de soartă ca de un blestem,
Luminile din gene ude,bea-le,
Golește-mă de cântul care mai pulsează
Și desfrunzește-mă de vise și petale,
Dansează cu mine,dansează.
Dezbracă-mă de tot ce sunt,
Despride-mi din trup fiece rază
Și stoarce-mă de ploi și de cuvânt
Dansând cu mine.Dansează.
Adună-mi din coapsa rodul nerodit
Fatal,prin tine,niciodată,
Și să dansăm.E tot ce contează.
Dansează cu mine,dansează.
Și-astfel,eliberată de toate și usoară,
Din mâinile tale care-ncep să mă doară,
Din palmele tale doar abur rămasă curând,
Respiră-mă,să mă așez în lutul tău
Ca într-un giulgiu scump,dansând.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu